Billetsalg

Få svar på de mest stillede spørgsmål i forbindelse med billetsalg til arrangementer hos Kulturhuset Brønden, Kulturhuset Kilden.

Finder du ikke den information, du leder efter, er du naturligvis meget velkommen til at kontakte kulturhusene. Skriv en mail til Kulturhuset Brønden på bronden@brondby.dk eller til Kulturhuset Kilden på en mail til kulturhusetkilden@brondby.dk.

Hvilke betalingsmuligheder er der i husene?

Du kan betale med Dankort og Mobilepay i begge huse.

Hvornår bliver billetterne sat til salg?

Vi har løbende billetsalg på kulturhusenes og bibliotekernes arrangementer. Billetter til vores populære børneprogram sættes til salg i forbindelse med udgivelsen af Oplev Brøndby Bladet i starten af forårets og efterårets sæson. Vi offentliggøre datoen for billetsalgets start her på siden og på Facebook

Kommer der flere billetter til salg, hvis der er udsolgt? 

Som udgangspunkt sættes der ikke ekstra billetter til salg, når billetsalget først er skudt i gang. Der kan dog forekomme enkelte undtagelser. Hold dig opdateret ved at følge os på vores sociale medier.

Kan man refundere sin billet?

Vi refunderer som udgangspunkt ikke billetter med undtagelse af billetter til aflyste eller udskudte arrangementer. 

Ved udskudte arrangementer vil din billet automatisk gælde til den nye dato. Har du ikke mulighed for at deltage, bedes du følge refunderingsguiden til aflyste arrangementer nedenfor. 

Refundering af billetter købt hos Brøndby Kulturhuse og Biblioteker foregår på følgende to måder:

1. Billetter købt online på oplevbrondby.billetexpressen.dk

Sådan gør du:

Vi refunderer automatisk alle billetter, som er købt online
Vi overfører pengene tilbage til det kort, der er blevet brugt ved køb af billetter inden for 14 dage 
Skulle du mod forventning ikke have modtaget dine penge retur inden for tidsrammen, bedes du rette henvendelse til oplev@brondby.dk.

2. Billetter købt ved salgssted

Sådan gør du:

Gå til ét af vores 3 salgssteder. Medbring dine billetter, enten fysisk eller på mail.
Du vil blive bedt om at udfylde en refunderingsblanket.
Uanset om du har købt dine billetter ved kontant- eller dankortbetaling vil pengene for dine billetter bliver overført til din Nemkonto inden for 5 dage.

Ved spørgsmål kontakt oplev@brondby.dk

Er der seniorbilletter?

Vi har ikke seniorbilletter. 

Skal forældre have billet til børnearrangementer?

Ja. Alle gæster skal have en billet af hensyn til max-antal og sikkerhed i salen. Børn til og med 2 år kommer gratis ind uden billet. Der er billetter til de fleste af vores gratis arrangementer, oplevelser markeret med "fri entré" er uden billet.  

Kan man reservere pladser?

Det er ikke muligt at reservere pladser. Alle arrangementer har unummererede pladser. Har du en funtionsnedsættelse beder vi dig kontakt personalet, når du ankommer til din oplevelse. Så sørger vi for at hjælpe dig på plads i salen. Ledsager med gyldig ledsagerkort kommer gratis ind efter aftale. Kontakt os på oplev@brondby.dk.

Hvad er varigheden på min oplevelse?

Forventet varighed er angivet under arrangementsbeskrivelsen og på billetten.

Kontakt

Brøndby Kommune